פרויקט פיפרה H Pipera Lake

חולמים על מגורים ברמה גבוהה באזור יוקרתי מול אגם פסטורלי? מחפשים הזדמנות השקעה בנכסי נדל“ן במזרח אירופה? בואו להכיר את פרויקט PIPERA by Hagag.

נתחיל מהמיקום של הפרויקט – אגם פיפרה ממוקם בחלקה הצפוני של בוקרשט, בירת רומניה. זהו אחד האזורים המרגיעים ביותר בעיר. כאן תזכו באיכות חיים ונוף המשקיף לאגם היפה, אך יחד עם זאת אינכם רחוקים ממרכזי העסקים, הבילויים והאטרקציות התיירותיות של העיר בוקרשט. הפרויקט מאפשר לכם ליהנות מאוויר נקי וללא זיהום, אך מבלי להתנתק לגמרי מהחוויה האורבנית. בקרבתו תוכלו למצוא בתי ספר, גני ילדים,מסעדות, מכון כושר,  חנויות, מרכזי בילוי וכל השירותים שאתם זקוקים להם. בפרויקט הושם דגש על פיתוח האזורים הירוקים אשר יאפשרו לכם ליהנות מסביבה נעימה ופעילויות בשעות הפנאי. הפרויקט מתאים מאוד למשפחות, יש בו אזורי משחק אשר יאפשרו לילדים לשחק בבטחה ובקרבת הבית.

בפרויקט PIPERA תוכלו למצוא 17 בנייני מגורים ובהן 1350 יחידות דיור הכוללות דירות סטודיו, דירות עם חדר שנה אחד, שניים עם טרסות פרטיות או גינה. הפרויקט כולל מבחר דירות בעלות רמה גבוהה מאוד של גימור ושימוש בטכנולוגיות וסטנדרטים מודרניים של בנייה. בדירות מותקנת מערכת חימום מתחת לרצפה, המבטיחה לכם נוחות, יעילות אנרגטית והוצאות תחזוקה נמוכות. בכל הדירות מותקנת רצפה קרמית, תשתיות חשמל ואינסטלציה, מערכת חימום מים העובדת על גז טבעי וכל מה שנדרש על מנת ליהנות מחוויית מגורים מודרנית ויוצאת דופן.

השקעות נדל“ן בבוקרשט

פרויקט PIPERA מתאים למי שמחפש דירות מגורים ו/או הזדמנויות השקעה בנכסי נדל“ן מניבים ברומניה. זוהי ההזדמנות שלכם להגשים את החלום ולהשקיע בנכסי נדל“ן יוקרתיים ובמחירים שתתקשו למצוא בישראל עבור דירות בסטנדרטים גבוהים אלו ובמיקום יוקרתי.

רומניה, כמו מדינות רבות, סבלה ממשבר כלכלי רק לפני כעשור; משבר אשר גרם להיצע נמוך של דירות למגורים והחליש את כוח הקנייה של השוק המקומי, מה שפתח הזדמנויות חדשות עבור משקיעים מחו“ל המתעניינים בנכסי נדל“ן ברומניה. מאז הכלכלה הרומנית התאוששה ורומניה, ובוקרשט בפרט נחשבת לקטר הצמיחה של מזרח אירופה והביקוש לדירות עולה. רומניה ערכה רפורמות מיסוי אשר מסייעות לצמיחה ומעודדות השקעות זרות עכשיו יותר מתמיד!

מיקום הפרויקט והאיכות הגבוהה שלו הופכים אותו לאטרקטיבי מאוד עבור תושבי צעירים אשר מגיעים לעבוד בחברות הבינלאומית הפעולות בעיר וזוכים גם בסביבת מגורים נעימה וגם בקרבה למקומות העבודה.

מאחורי הפרויקט עומדת קבוצת HAGAG, חברת נדל“ן מוכרת באירופה המתמקדת בנדל“ן למגורים ונדל“ן מסחרי ברומניה ובישראל. לחברה יש ניסיון של 15 שנים וצוות הכולל אנשי מקצוע מתחום הנדל“ן אשר ילוו אתכם ויעניקו לכם גב חזק ואת כל העזרה לה אתם זקוקים.

אנו מזמינים אתכם להגשים את החלום ולרכוש נכס נדל“ן אשר יכול לייצר לכם הכנסה פסיבית כפי שתמיד חלמתם.