פרויקט ניו פוינט

השקעות נדל"ן הן החלום של כולנו, אך עבור רובנו, על מנת להגשים אותן יש לפרוש כנפיים ולחפש אחר אפשרויות השקעה בחו"ל. מחירי הנדל"ן בארץ יקרים מאוד וקשה מאוד לרכוש נכס להשקעה ללא גב כלכלי חזק. כאשר אנו בוחנים אפשרויות השקעה מחוץ לישראל, אנו מגלים שבמדינות רבות ישנן אפשרויות השקעה משתלמות ובעלות פוטנציאל לתשואה גדולה.

אחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר עבור משקיעים היום היא רומניה המציעה לכם אפשרויות השקעה רבות. לפני כעשור רומניה, כמו גם מדינות רבות, ספגה משבר כלכלי חריף אשר בסופו של דבר יצר את הזדמנויות הנדל"ן של היום.

פרויקט ניו פוינט New Point

בוקרשט בירת רומניה היא יעד השקעות מעולה ופרויקט NEW POINT הוא בהחלט אפשרות מעניינת עבור המשקיעים. פרויקט זה נמצא באזור פיפרה (Pipera), בחלקה הצפוני של בוקרשט. בשנת 1995 זה היה כפר קטן אך האזור עבר פיתוח אשר כלל בניית יחידות דיוק קסות ומרכזים מסחריים וכך הפך לאזור אטרקטיבי ביותר.

פרויקט NEW POINT אשר הוקם על ידי שיכוי ובינוי ובשיתוף פעולה עם חברות רומניות, מציע לכם אזור מגורים מודרני ואטרקטיבי.

הפרויקט נמצא לא הרחק משדה התעופה והתחבורה הציבורית, כך שהוא מאפשר לכם גישה קלה ונוחה אליו וממנו.

מי שרוכש נכס באזור יכול ליהנות מקרבה למרכזים מסחריים, בתי ספר פרטיים וציבוריים, גני ילדים, מרפאות ובתי חולים אשר בסופו של דבר מעניקים לכם את כל השירותים שאתם צריכים.

הפרויקט כולל 6 מבני מגורים עם 68 יחידות דיור בכל אחד מהם. שני המבנים הראשונים כבר נמכרו ואוכלסו במלואם והשאר מיועדים לסיום ומכירה במהלך שנת 2020. הפרויקט מדגים היטב את החזון של חברת שיכון ובינוי – להיות מומחים ומובילים בפיתוח סביבתי עבורנו ועבור הדורות הבאים.

עבור המשקיעים אשר רוצים לקנות נכס להשקעה או דירה למגורים, ישנן דירות סטודיו כפולות, דירות שני חדרים ודירות 3 חדרים אשר כולן מקפידות על הסטנדרטים הגבוהם ביותר בתחום הבנייה והאדרכילות.

המקום מתאים מאוד למשפחות עם ילדים אשר יזכו בסביבת מגורים ירוקה ובטוחה עם פארק וגני משחקים. הסופרמרקט נמצא במרחק של דקה מהפרויקט וישנם 136 שכנים אשר מכחים להכיר אתכם ולבנות חיי קהילה נעימים.

פרויקט NEW POINT הוא הזדמנות השקעה יוצאת דופן אשר ברובה כבר נחטפה על ישי המשקיעים. אל תחמיצו את ההזדמנות להגשים חלום ולהשקיע בנכס נדל"ן מניב, נכס יוקרתי במחירים המתחילים ב 79500 אירו.

זכרו כי בוקרשט היא יעד תיירותי ברמה עולמית ויש בה גם סטודנטים רבים, דבר המעלה את הביקוש לדירות בשכירות. כמו כן האוכלוסייה המקומית מתקשה לרכוש דירות אך הביקוש גדול ולכן רבים משכירים דירות. נסיבות אלו הופכים את ההשקעה לכדאית ביותר, בקלות תוכלו למצוא דיירים עבור הנכס שלכם.